Foglalás
Bezár

Gyakran ismételt kérdések

Hasznos útmutató szállodánk legfontosabb szabályaival a szobafoglalással is az itt-tartózkodással kapcsolatban.

Hol található a szálloda?


A Soproni Természetvédelmi terület közepén található, mely szubalpin klímájával tökéletes helyszín a pihenni vágyóknak, sportok kedvelőinek.

Mettől meddig van nyitva?


A szálloda egész évben üzemel, 24 órás recepciós szolgálattal.

Milyen típusú szobák vannak a szállodában?


A szálloda 180 standard, illetve superior szobával rendelkezik. Standard szobák részben erkélyesek és többségében nemdohányzók, zuhanyzós vagy fürdőkádas fürdőszobával rendelkeznek. Ezek közül jó néhány össze is nyitható. Superior szobák nemdohányzók, erkéllyel, fürdőkádas fürdőszobával és szobai széffel rendelkeznek.

Hogyan lehet szobát foglalni?


Telefonon: +36 30 099 4201, saját honlapunkon keresztül itt, vagy e-mailen, az info@hotellover.hu címen lehet foglalni.

Honnan tudom, hogy a szobafoglalásomat rögzítették?


Kollégáink minden foglalásról legkésőbb 1 munkanapon belül visszaigazolást küldenek emailen, vagy postai úton.

Háziállatot is lehet a szállodába hozni?


Kistestű kutya, macska - térítés ellenében - a szobába bevihető (3.500 Ft/éjszaka, ellátás nélkül), de velük a közös tereket nem látogathatják. Kérjük, foglaláskor jelezze. (A szabad kapacitás függvényében tudunk állatbarát szobát biztostani.)

Hány órától lehet bejelentkezni?


A szoba az érkezés napján 15:00 órától foglalható el.

Korábban is be lehet jelentkezni a szállodába?


Előzetes egyeztetés mellett - a foglaltság függvényében - lehetőség van a szoba korábbi elfoglalására. 11:00 és 15:00 közötti érkezés esetén, a korai bejelentkezés felára 6.000 Ft/szoba.
Amennyiben fix szobaszámot szeretne előjegyeztetni, a korai érkezés lehetőségét nem tudjuk garantálni!

Távozás napján meddig kell elhagyni a szobát?


A szoba az utazás napján 11:00 óráig áll rendelkezésre.

Később is el lehet hagyni a szobát?


Előzetes egyeztetés mellett - a foglaltság függvényében - lehetőség van késői kijelentkezésre a szobából!
11:00 és 15:00 óra közötti távozás esetén, a késői kijelentkezés felára 6.000 Ft/szoba.
11:00 és 18:00 közötti érkezés esetén, a korai bejelentkezés felára 10.000 Ft/szoba.
Amennyiben fix szobaszámot szeretne előjegyeztetni, a késői távozás lehetőségét nem tudjuk garantálni!

Mi a teendő, ha a foglalásommal kapcsolatban kérdés merül fel vagy módosítani szeretném?


Kérjük, minden esetben a visszaigazolásban található Foglalási számra hivatkozva keressen fel minket e-mailben vagy telefonon!

Milyen fizetési lehetőségek vannak a szállodában?


Vendégeink készpénzzel, ajándékutalvánnyal, hitelkártyával és Széchenyi Pihenőkártyával tudják számlájukat rendezni.

Hogyan lehetek a Lővér Törzsvendégklub tagja?


Jelentkezni személyesen, a helyszínen, az első tartózkodást követően lehet.

Légkondicionált a szálloda?


A szálloda nem légkondicionált.

Mik tartoznak a szállodai szobák alapfelszereltségei közé?


Hajszárító, hűtőszekrény - melyet a kívánsága szerint töltünk fel italokkal - rádió, színes TV.

Van internet hozzáférés a szállodában?


Ingyenes a WiFi a közösségi terekben és a szobákban is.

Milyen wellness szolgáltatásokat lehet igénybe venni a csomagár keretein belül?


10 x 4.5 méteres medence, pezsgőfürdő, finn szauna, felszerelt fitneszterem kardió és erősítőgépekkel.

Táplálék-allergiával rendelkezem. Megoldható részemre az eltérő étkezés?



Étlapunkon minden étel esetében feltüntetjük az allergénekre vonatkozó információkat, és természetesen további szükséges felvilágosítással is rendelkezésükre állnak munkatársaink.

Sajnos külön diétának megfelelő egyéni étkezést nem tudunk biztosítani.

Enyhe, 1 fokozatú liszt-érzékenységben szenvedők a büféasztalunkon felkínált ételek között bőségesen találhatnak megfelelő ételeket. Nem tartunk glutén-mentes pékárút sem (kivéve az extrudált gluténmentes kekszet), de annak semmi akadálya, hogy ezt Ön behozza a szállodába.
Azonban szállodánk árszínvonala, felszereltsége – hiszen nem rendelkezünk lisztmentes konyhával - sem a személyzetünk létszáma és felkészültsége nem alkalmas súlyos fokú érzékenyek részére megfelelő ellátást biztosítani.
Személyre szabott diétás étkezést nem tudunk biztosítani, de a speciális étkezési igények kiszolgálása érdekében büféasztalainkon minden esetben talál húsmentes, vegetáriánus ételeket, melyeket zöld színű címkével-, és alacsony kalóriatartalmú, kímélő ételeket, melyeket rózsaszínű címkével jelölünk. Az ételek mennyiségének kiválasztását természetesen vendégeinkre bízzuk, így a napi kalória-bevitel is ennek függvényében alakul.

Van parkolási lehetőség?


Gépkocsi parkolásra van lehetőség saját, nyitott, nem őrzött parkolónkban.